مخزن استیل
نوشته شده توسط : سازآب

مخزن استیل :

درباره مخزن استیل بسیار شنیده اید البته اگر شما یکی از کاربرانی می باشید که از این دسته مخازن استفاده می کنید. مخزن استیل از ورقه های استنلس استیل گرید 304 و 316 یا ممکن است از ورقه های آستینیتی و ... ساخته شود. در زیر به بررسی برخی از مخازن استیل می پردازیم.

مخزن استیل در بسته :

مخازن استیل دربسته جزو مخازن تحت فشار می باشد که مخازن استیل تخمیر یکی از انواع مخازن استیل در بسته می باشد.

مخزن استیل تخمیر :

مخازن استیل تخمیر مجهز به همزن، موتور، اینورتر ، کنترلرهای چرخش ، دما و ... می باشد.

مخزن استیل تخمیر دارای یک موتور دنده ای می باشد که یک همزن از نوع لنگر را به حرکت در می آورد و این همزن در طول تخمیر کار می کند. موتور مخزن استیل تخمیر مجهز به اینورتر است که امکان تنظیم سرعت از 0 تا 5 دور در دقیقه بصورت دو طرفه0 چرخش به دو جهت ) را فراهم می کند.  همین همزن بخشی از یک سیستم طراحی شده ویژه است که امکان تخلیه خودکار تفاله و مواد زاید حاصل از فرآیند را فراهم می کند. یک صفحه کنترل قابل برنامه ریزی صفحه نمایش لمسی به عنوان کنترل کننده چرخش، تخلیه و دما عمل می کند و به شما امکان می دهد کل فرآیند تخمیر موجود در مخزن استیل تخمیر را خودکار کنید. ژاکت بزرگ با دستگیره تضمین می کند که دمای مخزن تخمیر افقی همیشه بهینه است. به لطف طراحی عمودی ژاکت خنک کننده، مایعات ذخیره شده حتی زمانی که مخزن تا لبه پر نشده باشد به طور موثر خنک می شوند.مواد بادوام و باکیفیت به مخزن استیل تخمیر اجازه می‌دهد حتی پس از سال‌ها استفاده حرفه‌ای در شرایط بکر باقی بماند. استفاده از مخزن استیل در کشور ما در صنایع مختلفی از قبیل صنایع تهیه انواع کنسانتره، صنایع لبنی و فرآورده های لبنی ، صنایع تولید کننده انواع نوشیدنی بسیار رایج است. در کشورهای غیر بیشترین موارد استفاده از مخزن استیل دربسته تخمیر جهت تولید مواد نوشدنی الکی و ... می باشد.

مخزن استیل چند محفظه :

مخزن استیل چند محفظه ای مخزنی در بسته از دو یا چند محفظه فولادی ضد زنگ برای بهینه سازی پارامترهای تصفیه و به حداکثر رساندن سطح کار قابل استفاده تشکیل شده است. این نوع از مخازن ، چندین مخزن را در یک ظرف یکپارچه ارائه می دهد. محفظه ها کاملاً از هم جدا شده اند و به شما امکان می دهند مایعات مختلف را بدون ترس از آلودگی متقابل ذخیره کنید.

از مخزن استیل چند محفظه ای می توان برای تخمیر و ذخیره مواد نوشیدین و  سایر مایعات استفاده کرد. یک درب بزرگ با یک دسته تضمین می کند که دمای این دسته از  مخازن همیشه بهینه است. به لطف طراحی عمودی مخزن چند محفظه ای بسته، مایعات ذخیره شده حتی زمانی که مخزن پر نیست به طور موثر خنک می شوند.

استفاده از مواد بادوام و باکیفیت جهت ساخت مخزن استیل چند محفظه ای به مخزن اجازه می‌دهد حتی پس از سال‌ها استفاده حرفه‌ای در شرایط عالی باقی بماند.

مخزن استیل ذخیره سازی :

این مخزن ذخیره سازی استیل ضد زنگ یکی از قدیمی ترین مدل های تولیدی شرکت سازآب است. در طول سال ها بسیارآزمایش شده است و بارها و بارها تطبیق پذیری و ارزش خود را ثابت کرده است. از طریق بهبود مستمر طراحی، مخزن استیل ذخیره سازی بسته در طول سالها بهبود یافته است . چه یک مخزن استیل ذخیره سازی ساده، یک مخزن استیل تخمیر یا حتی یک مخزن استیل اختلاط بخواهید، این مخزن بسته می تواند همه این کارها را انجام دهد. یک درب بزرگ با یک دسته تضمین می کند که دمای مخزن استیل ذخیره سازی بسته همیشه بهینه است. به لطف طراحی عمودی مخزن بسته، مایعات ذخیره شده حتی زمانی که مخزن پر نیست به طور موثر خنک می شوند.

مخزن استیل مستطیلی :

مخزن استیل مربع شکل به گونه ای طراحی شده است که با زیرزمین های مدرن سازگاری بیشتری داشته باشد. به لطف شکل مستطیلی خود، کاملاً در گوشه ها و در امتداد دیوارهای مستقیم قرار می گیرد. قرار دادن مخازن استیل مربعی شکل در کنار یکدیگر فضای زیرزمینی را در اختیار شما قرار می دهد که در غیر این صورت به دلیل دایره ای شکل تانک های دیگر هدر می رود. چندین مخزن  استیل مربعی می توانید  را روی هم قرار دهید تا از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرید. این دسته از مخازن نیز با بهره گیری از مواد بادوام و باکیفیت به مخزن اجازه می‌دهد حتی پس از سال‌ها استفاده حرفه‌ای در شرایط بکر باقی بماند. همچنین به لطف طراحی عمودی ژاکت خنک کننده، مایعات ذخیره شده حتی زمانی که مخزن تا لبه پر نیست به طور موثر خنک می شوند.

سیستم CIP و استانداردهای CIP

استفاده از مخازن استیل شستشو در محل :

نظافت مخازن مختلف در صنایع مختلف که مدت هاست به صورت دستی انجام می شد، اکنون جای خود را به سیستم CIP در شاخه های مختلف صنعت و فرآیندها داده است. ما در گروه صنعتی سازآب نیز مخازن CIP و حتی سیستم های کامل را طراحی و تولید می کنیم. این تمیز کردن در محل اجازه می دهد تا تمیز کردن به روشی انجام شود که در زمان و منابع صرفه جویی شود. علاوه بر این، استانداردهای بهداشتی بسیار بالاتر و قابل تکرارتری نسبت به تمیز کردن دستی مخزن قابل دستیابی است. برای این منظور مخازن استیل مجهز به توپ های اسپری یا جت های تمیز کننده هستند. به این ترتیب مخازن استیل ابتدا قبل از آبکشی با آب شسته می شوند. پس از این مرحله آبکشی، مواد شوینده استفاده شده از طریق نازل ها به دیواره ظرف و مخازن اعمال می شود.

سیستم های CIP اغلب در صنایع نوشیدنی و غذا استفاده می شود. و تقاضا برای تمیز کردن مخازن و ظروف استفاده شده به اندازه تقاضا برای محصولات جداگانه متفاوت است. تولید سیستم تمیز کردن شما بر اساس فرآیند تمیز کردن CIP شما است. گروه صنعتی سازآب سیستم های CIP کاملی را متناسب با نیازهای فردی شما تولید می کند.

فرآیند تمیز کردن مخازن توسط سیستم CIP  :

به طور معمول، تمیز کردن CIP در هفت مرحله انجام می شود.

در ابتدا، مخزن از قبل شستشو می شود تا بقایای نوشیدنی ها و مخمر و ... شسته شود، به طوری که آنها به محیط تمیز کننده منتقل نشوند. پس از شستشو با آب، مخازن با اسید تمیز می شوند تا رسوباتی مانند آهک از بین برود. اسید دوباره با آب شسته می شود و برای تمیز کردن مخزن از نظر میکروبیولوژیکی از یک ماده ضد عفونی کننده استفاده می شود. پس از مدتی قرار گرفتن در معرض، ماده ضد عفونی کننده دوباره شسته می شود. محصولات تمیز کننده مورد استفاده در ترافیک پمپاژ می شوند. پس از تمیز کردن، می توان از برخی از آنها دوباره استفاده کرد. این امر باعث کاهش استفاده از مواد شوینده و در نتیجه مصرف مواد شیمیایی در مقایسه با نظافت دستی می شود.

هر مخزن در یک سیستم CIP وظیفه خاصی را انجام می دهد که باید برای آن تجهیز شود. گروه صنعتی سازآب تمام مخازن مورد نیاز برای یک سیستم CIP کامل را فراهم می کند، از مخازن ساده ذخیره آب برای آب شستشوی میانی گرفته تا مخازن شیمیایی با الزامات ویژه برای مواد مخزن مورد استفاده. مخازن را می توان با مناطق گرمایشی یا گرمایش ژاکت عایق بندی و تولید کرد. ایده های شما با توجه به نیازها و روند بهینه اجرا می شود. گروه صنعتی سازآب به عنوان یک تولید کننده با تجربه در زمینه تولید سیستم های CIP، ابزارهای اندازه گیری مورد استفاده شما را نیز به صورت استاندارد طراحی می کند، مانند سنسورهای دما و گیج های مخزن.

مخازن استیل شیر خام با فرمت بزرگ :

طراحی و تولید با توجه به نیاز مشتری

مخازن  استیل شیر سیلو تا 15000 HL

در طول 20 سال گذشته، گروه صنعتی سازآب تقریباً هر نوع مخزن یا نصب شیر را برای تقریباً هر شرکت بزرگ در صنعت لبنیات تولید کرده است. این مخازن شامل مخازن شیر سیلو عمودی، مخازن شیر خام، مخازن فرآوری خامه، مخازن آب پنیر، مخازن ماست و مخازن تخمیر می باشد. این شرکت به طور منظم استانداردهای طراحی بهداشتی را اعمال می کند.

مخازن استیل شیر خام دارای  همزن

مخازن استیل شیر خام ما مخازن نگهداری شیر خام و تصفیه نشده عایق هستند. معمولاً در مخازن عمودی بزرگ (سیلوها) تا حدود 500 متر مکعب ذخیره می شود. با استفاده از یک همزن جانبی، شیر خام در حرکت نگه داشته می شود تا از تشکیل خامه جلوگیری شود. خاک شیب دار زهکشی خوبی را فراهم می کند. آیا به دنبال مخزن استیل ضد زنگ با همزن یا کنترل دما هستید؟ مخازن فرآیند پاستوریزاسیون، تخمیر و سایر فرآیندها را می توان با عملکرد گرمایش یا سرمایش و عایق ساخت. کارکنان ما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

شرایط فنی عمومی مخازن استیل :

طول عمر مخزن استیل افقی:

میانگین طول عمر قبل از بهره برداری  مخازن استیل دفنی 10 سال است.

توجه داشته باشید که تمام مخازن تولید شده مطابق با الزامات مشخصات فنی و اسناد طراحی تایید شده اروپایی و بین المللی به روش تعیین شده طراحی و تولید می گردند.

مخزن استیل جهت سیو سیالات با ویسکوزیته بالا :

مخازن استیل عمودی

مخازن استیل افقی

مخازن استیل زیرزمینی

مخازن استیل ذخیره آب گرم

سیلوها و ترانشه برای محصولات و مواد فله

مخازن استیل آب آشامیدنی

مخازن فولادی ضدزنگ برای فرآورده های نفتی روشن و تیره

مخازن استیل برای آب فرآیند

مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی مهاجم

مخازن استیل ذخیره سازی قیر

مخازن فلزی ویژه ساختمانها

سازه های فلزی پل های صنعتی و راهروها

مخازن استیل ذخیره سازی مواد شیمیایی با ویسکوزیته بالا (از جمله قیر، قطران، نفت کوره) تجهیزات ضروری تقریباً در هر تجارت در صنعت نفت و گاز یا صنایع شیمیایی هستند. از این نوع دستگاه برای نگهداری انبار بزرگ محصول استفاده می شود.

مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی با ویسکوزیته بالا، بصورت مخازن استوانه ای فولادی هستند که معمولا حجم زیادی دارند. این دسته از مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی مجهز به اتصالی برای اتصال لوله خروجی و همچنین دریچه ای است که از طریق آن مخزن با محصول و یا سیال پر می شود. این دستگاه می تواند در حالت عملیات حرارتی قرار گیرد و همچنین مجهز به قطعات تثبیت کننده عایق حرارتی یا عایق مستقیم کارخانه باشد. مشخصات فنی اصلی مخازن فلزی برای نگهداری محصولات با ویسکوزیته بالا حجم و طراحی مواد می باشد. در این مورد، انتخاب آنها در درجه اول به خواسته ها و ویژگی های استفاده مشتری بستگی دارد. حجم توسط فرآیندهای تکنولوژیکی شرکت تعیین می شود. مخازن استیل آب در قالب ظرفیت های زیرزمینی و زمینی قابل بهره برداری هستند. مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی با ویسکوزیته بالا می توانند طرح های مختلفی داشته باشند. اگر حجم این سیالات بیش از 100 متر مکعب باشد، ساخت مخزن RVS عمودی مناسب تر است. اگر حجم کمتر است - مخزن افقی CGS. مخازن استیل افقی می توانند تانک های EP/EPP روی زمین و زیرزمین باشند. برای تسهیل در انتقال محصولات چسبناک، مخزن استیل ذخیره سازی مواد شیمیایی مجهز به بخاری برقی یا پمپ آب و انتقال است.

شرکت ما در زمینه تولید مخازن فولادی ضد زنگ برای محصولات با ویسکوزیته بالا با توجه به نیاز مشتری مشغول است. امکان خرید همه مدل نمونه از کاتالوگ و هم تجهیزات طبق نقشه های از پیش آماده شده از ما وجود دارد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت سازآب مراجعه نمایید. 





:: برچسب‌ها: مخزن استیل , قیمت مخزن استیل , فروش مخزن استیل , تولید مخزن استیل , خرید مخزن استیل , تولید کننده مخزن استیل ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: