نوشته شده توسط : سازآب

مخزن آب پلی اتیلن مدرن

مخازن آب ذخیره سازی مایعات و مواد غذایی را مطابق با هدف کلی فراهم تولید و خریداری می نمایند و در صورت نیاز تخلیه می کنند. مخزن آب زیرزمینی پلی اتیلن به عنوان مخزن آب نسل جدید نشان داده شده است. علاوه بر اینها، یک مخزن آب افقی پلی اتیلن نیز وجود دارد . ظرفیت مخازن آب پلی اتیلن افقی از 200 لیتر به 5000 لیتر می رسد. مانند تمام محصولات پلی اتیلن تولیدی گروه صنعتی سازآب، مخازن آب افقی نیز برای غذا مناسب هستند.

از طرفی انواع مخزن آب پلی اتیلن زیرزمینی در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می گیرد. هم در کاربریهای خانگی و فردی و هم در استفاده صنعتی و شرکتی بسیار مورد تقاضا هستند. از جمله موارد  استفاده از مخازن پلی اتیلن افقی ویژه کاربردهای فردی می توان به آفت کش هایی که در مزارع قرار می گیرند یا آبی که برای آبیاری استفاده می شود؛ اشاره نمود. اگر از نظر کاربری سازمانی بخواهیم به مخازن پلی اتیلن فکر کنیم، به عنوان مخزن گازوئیل و سوخت استفاده می شود.

مخزن آب زیرزمینی پلی اتیلن تولید شده با سیستمی که مخصوص ذخیره سازی صنعتی است، دارای عمر طولانی و استحکام بالایی است. تحت تأثیر خوردگی و مواد ساینده مانند قارچ، قالب، بار با تناژ بالا یا انتقال وسیله نقلیه در محیط های زیرزمینی قرار نمی گیرد.

قیمت مخزن آب پلی اتیلن نسل جدید:

قیمت مخازن پلی اتیلن آب دفنی بر اساس واحد متفاوت است. علاوه بر این، قیمت مخازن آب زیرزمینی پلی اتیلن در مقایسه با قیمت مخازن آب تولید شده با مواد اولیه دیگر کاملاً مقرون به صرفه است. البته، گزینه های ویژه ای نیز وجود دارد. وقتی صحبت از طراحی پروژه خاص می شود، قیمت مخازن آب زیرزمینی پلی اتیلن نیز بر اساس پروژه تعیین می شود. با این حال، وقتی صحبت از گزینه های رنگی می شود، قیمت مخازن آب زیرزمینی پلی اتیلن تحت تأثیر قرار نمی گیرد. شما می توانید انواع مخازن پلی اتیلن  با رنگهای مختلف را با قیمت یکسان خریداری کنید.

مدل های مخزن آب پلی اتیلن نسل جدید:

وقتی از مخزن آب پلی اتیلن نسل جدید یاد می شود، مدل های مخزن آب زیرزمینی پلی اتیلن به ذهن متبادر می شود. مدل های مخزن آب زیرزمینی پلی اتیلن مخصوص محل استفاده طراحی شده و در امکانات مدرن کارخانه ما با تکنولوژی نسل جدید مخزن مقاوم در برابر شرایط زیرزمینی تولید می شوند.

مدل های مخازن آب زیرزمینی پلی اتیلن نسبت به مخازن فلزی و سایر مخازن ذخیره با سبکی، ضد زنگ بودن و علاوه بر قیمت، مزایا و برتری هایی دارند. مخازن ذخیره آب زیرزمینی پلی اتیلن ما که پس از تولید با نصب در محل توسط تیم های حرفه ای ما به صورت آماده برای استفاده تحویل داده می شود، در محدوده پشتیبانی و گارانتی پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

علاوه بر همه اینها، این مدل های مخزن آب را می توان چندین بار خریداری کرد و حجم آنها را افزایش داد. هنگامی که چندین مخزن آب خریداری می شود، با ارائه یک اتصال موازی می توان حجم را افزایش داد. اگر به این نگاه کنیم، مخازن آب متناسب با هر نیازی تولید و نصب می شوند.

ویژگی های مخزن آب پلی اتیلن مدرن:

مخزن آب زیرزمینی از مواد اولیه پلی اتیلن تولید می شود. تمام مخازن آب پلی اتیلن برای مواد غذایی بین المللی مناسب هستند و می توانند با خیال راحت در انبار مواد غذایی صنعتی استفاده شوند. می توانید مواد غذایی یا مایعات آشامیدنی را با خیال راحت در مخزن آب زیرزمینی پلی اتیلن تولید شده از این ماده خام نگهداری کنید.

علاوه بر اینها، علاوه بر سازگاری مواد اولیه پلی اتیلن ویژه ذخیره سازی مواد غذایی، تثبیت اشعه ماوراء بنفش نیز می باشد. بدین ترتیب با این مزیت هیچ گونه جلبک، کپک و قارچی در مخازن آب تولید شده از این ماده وجود ندارد. بنابراین، مایع یا غذای موجود در مخزن آب با سلامتی کامل حفظ می شود.

مخزن آب زیرزمینی با دو رنگ مختلف تولید می شود. این دسته از مخازن یا در رنگ آبی و یا در رنگ سفید قابل تولید می باشند. رنگهای دیگر از قبیل رنگ مشکی برای سیو مواد شیمیایی مناسب می باشند. از این منظر قیمت مخازن آب زیرزمینی پلی اتیلن نیز تاثیری ندارد. می توانید آب باران را با مخزن آب زیرزمینی پلی اتیلن نیز ذخیره کنید. به گفته دانشمندان در سال های اخیر؛ در آینده نزدیک بسیاری از کلان شهرها از جمله تهران یا شهرهای بزرگ اروپایی با کمبود آب مواجه خواهند شد. در برخی از کلان شهرها از مخازن پلی اتیلن زیرزمینی آب برای برداشت آب باران استفاده می شود. نه تنها این مخازن، بلکه تقریباً تمام مخازن ذخیره آب در دسته مخازن مدرن پلی اتیلن برای برداشت آب باران قابل استفاده هستند. در ضمن از آنجایی که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد، از نظر قیمت نیز مزیتی دارد.

مخزن آب پلی اتیلن مدرن تولیدی گروه صنعتی سازآب - سوالات متداول

محل نصب مخزن آب پلی اتیلن چگونه باید باشد؟

مخازن پلی اتیلن مدرن زیر خاک مدفون شده اند. به همین دلیل منطقه ای که مخزن پلی اتیلن در آن دفن می شود باید تعیین شود. پس از انجام اقدامات لازم توسط مسئولین، اتصالات باید از نظر صحت تست شوند. باید اطمینان حاصل شود که هیچ وسیله نقلیه ای از منطقه ای که مخزن دفن شده است عبور نکند.

چه زمانی نیاز به تمیز کردن مخزن آب پلی اتیلن می باشد؟

از آنجایی که مخازن پلی اتیلن مدرن در زیر خاک مدفون هستند، همیشه همان محتویات داخل آن ذخیره می شود. به این ترتیب، تمیزی آن همیشه نادیده گرفته می شود. اگر محتویات حساس در مخزن ذخیره شده است، توصیه می شود پس از هر بار تخلیه آن را تمیز کنید.

چگونه مخزن آب پلی اتیلن را تمیز کنیم؟

نظافت مخازن پلی اتیلن همیشه مورد غفلت قرار می گیرد. می توان آن را با آب و برس از روی جلد تمیز کرد. از آنجایی که قسمت گلو تمیز کردن را آسان می کند، می تواند در یک برس به هر گوشه ای برسد. در انتخاب پاک کننده، توصیه می شود به بی بو بودن و نداشتن مواد شیمیایی سنگین توجه کنید.

چگونه مخزن آب پلی اتیلن را تعمیر کنیم؟

آسیب دیدن مخازن پلی اتیلن غیر از عوامل خارجی بسیار سخت است. اما مخازن آسیب دیده شما با استفاده از مواد اولیه ای که از آن تولید می شوند و با حفظ یکپارچگی طرح ساخته می شوند. تمام محصولات ذخیره سازی که تولید می کنیم در برابر نقص ساخت به مدت دو سال ضمانت می شوند.

چگونه مخزن آب پلی اتیلن را به خانه وصل کنیم؟

می توان آن را با اتصال تاسیسات وصل کرد که مخزن مدرن خود را که از قسمت کوپلینگ خریداری کرده اید به تاسیسات خانگی متصل کنید. با این روش اتصال می توانید از محتویات مخزن در منزل خود استفاده کنید. با اتصال زهکشی خانه خود به مخزن می توانید از تجمع زباله های خانه در مخزن اطمینان حاصل کنید.

کدام مخزن آب پلی اتیلن گروه صنعتی سازآب باید ترجیح داده شود؟

برای انتخاب دقیق ترین مخازن پلی اتیلن به سریع ترین روش می توانید با نمایندگان مشتریان ما تماس بگیرید. مدل های مخازن پلی اتیلن را می توانید در وبسایت ما بررسی کنید.

آیا می توان مواد غذایی را در مخزن آب پلی اتیلن نگهداری کرد؟

به دلیل داشتن مواد اولیه مناسب برای نگهداری مواد غذایی در مخازن پلی اتیلن مدرن می باشد. پلی اتیلن سازگاری غذایی دارد. مناسب بودن غذا در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است. می توانید با خیالی آسوده مواد غذایی خود را در مخازن پلی اتیلن فود گرید نگهداری کنید.

چگونه می توانم مخزن آب پلی اتیلن مناسب خود را پیدا کنم؟

مناسب ترین مخازن بستگی به این دارد که از مخزن پلی اتیلن برای چه استفاده شود. از آنجایی که مخازنی است که در زیر زمین مدفون شده است، برای اهداف بسیاری استفاده می شود. شما می توانید با در میان گذاشتن هدف از استفاده خود با نمایندگان مشتریان ما به منظور یافتن کوتاه ترین راه، دقیق ترین مخزن پلی اتیلن مورد نظر خود را بیابید.

چگونه عایق مخزن آب پلی اتیلن بسازیم؟

از آنجایی که مخازن پلی اتیلن در زیر خاک مدفون هستند، از محیط خارجی و اشعه های مضر جدا می شوند. اما از آنجایی که از پلی اتیلن مرغوب تولید می شوند، این مخازن اشعه های مضر دریافت نمی کنند. بنابراین تشکیل جلبک در مخازن پلی اتیلن مشاهده نمی شود.

مخزن آب پلی اتیلن مدرن با چه موادی تولید می شود؟

مخازن مدرن با ماده اولیه ای به نام پلی اتیلن کم چگالی خطی در زبان شیمی تولید می شوند. این ماده خام تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش است. روش تولید این مخازن مونوبلوک می باشد. مخازن با استفاده از قالب هایی به صورت تک بلوک تولید می شوند. به لطف این روش تولید، مخازن پلی اتیلن دوام بیشتری دارند و از آنجایی که هیچ ضمیمه یا پرچ وجود ندارد، ماندگارتر می شوند. به علاوه این مخازن را می توان در هر رنگی تولید کرد. بنابراین، می توانید به راحتی مطالب مختلف خود را دسته بندی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخازن پلی اتیلن فود گرید و مخازن پلی اتیلن ذخیره سازی مواد شیمیایی به وب سایت سازآب مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()