نوشته شده توسط : سازآب

مخازن فایبرگلاس را می توان در اشکال زیر ساخت:

مخازن فایبرگلاس افقی :

مخزن فایبرگلاس افقی به لحاظ طراحی و نصب آسان تر می باشد. مخزن فایبرگلاس افقی برای ذخیره سازی و حمل و نقل انواع سیالات خورنده و غیرخورنده بصورت کانتینری ها کامیونی مورد استفاده قرار می گیرد.

مخازن فایبرگلاس عمودی :

در مخازن فایبرگلاس عمودی، مزیت کاهش ابعاد کلی و امکان اضافه کردن مخازن در یک سیستم واحد وجود دارد . نصب مخزن فایبرگلاس بر روی سطوح یا تکیه گاه های خاص صورت می گیرد و می تواند بصورت زیرزمینی و یا روی زمینی قابل نصب باشد. در صورت وجود کانال های آب زیرزمینی بالا، مخزن فایبرگلاس در یک حلقه بتنی آماده متصل به دال با یک آرماتور فولادی نصب می شود. علاوه بر این، مخازن فایبرگلاس را می توان به شیرها، نردبان ها، سکوهای سرویس، فیلترها، پمپ ها، دستگاه های اتوماسیون و لنگرها مجهز کرد. قیمت مخزن فایبرگلاس بر اساس هریک از این آپشن ها تعیین می گردد. قطعا قیمت مخزن فایبرگلاس افقی با قیمت مخزن فایبرگلاس عمودی متفاوت خواهد بود علاوه بر این قیمت مخزن فایبرگلاس بر اساس میزان رزین و گرید الیاف تقویت کننده و ... تعداد قطعات و تجهیزاتی که بر روی مخزن نصب می گردد رنج متغییری دارد.

 

اهداف به کارگیری مخزن فایبرگلاس :

برای مشتریان ما که به سیستم های فاضلاب متمرکز متصل نیستند، گروه صنعتی سازآب نوع مخزن فایبرگلاس با عنوان مخازن سپتیک برای تصفیه فاضلاب تولید می کند. کارشناسان ما همواره شما را در انتخاب تجهیزات و اصلاحات با توجه به نیاز و حجم فاضلاب یاری خواهند کرد.

دستگاه سپتیک فایبرگلاس و اصل کار آن :

تصفیه فاضلاب در داخل مخزن سپتیک فایبرگلاس با استفاده از باکتری هایی که آلودگی را معدنی می کنند انجام می شود. این آلودگی به اجزایی تجزیه می شود که برای سلامتی کاملاً بی ضرر هستند. مزیت اصلی سپتیک تانک فایبرگلاس گروه صنعتی سازآب عدم نیاز به برق است. سپتیک تانک ها از لوله فایبرگلاس HTT ساخته شده اند که کیفیت بالای ثابت شده مواد کامپوزیت را تضمین می کند. عمر مفید سپتیک تانک فایبرگلاس حداقل 50 سال می باشد.

کار طراحی، نصب مخازن فایبرگلاس :

گروه صنعتی سازآب طیف کاملی از اهداف و مقاصد را در طراحی، ساخت، حمل و نقل و نصب تجهیزات خازنی و مخازن فایبرگلاس انجام می دهد. حضور تیم ساخت و ساز گروه صنعتی سازآب به شما این امکان را می دهد که کلیه نصب و راه اندازی دستگاه های فایبرگلاس را انجام دهید. علاوه بر این، ما از شرکت های ساختمانی پشتیبانی کامل می کنیم و کلیه اسناد فنی و دستورالعمل های نصب تجهیزات فایبرگلاس را ارائه می دهیم.

پشتیبانی فنی :

گروه صنعتی سازآب در تمامی مراحل همکاری مشتریان خود را همراهی می کند. در صورت نیاز، متخصص ما می تواند برای مشاوره دقیق در مورد انتخاب تجهیزات و نحوه نصب آن به سایت مراجعه کند.

خدمات تعمیر و نگهداری مخازن فایبرگلاس گروه صنعتی سازآب :

ما همچنین سیستم های مهندسی شده و مخازن فایبرگلاس موجود را تعمیر می کنیم. تعویض کامل یا جزئی قطعات منسوخ (بتنی، فلزی یا لایه) با فایبرگلاس امکان پذیر است.

مزایای کانتینرها و مخازن پلاستیکی و فلزی ما:

قابلیت اطمینان کافی و مقاومت در برابر سایش قابل توجه؛

هزینه کل تجهیزات نسبتا کم است.

امکان اجرا بر اساس درخواست خصوصی مشتریان

مقاومت شیمیایی بسیار خوب مخازن اعم از فایبرگلاس یا فلزی

مخازن ما از موادی مانند: فایبرگلاس تقویت شده، فایبرگلاس، فولاد ضد زنگ، فلز تا حجم 150 متر مکعب ساخته شده و در محدوده نسبتاً گسترده ای با اهداف زیر به بازار عرضه می شوند:

مخازن فایبرگلاس آب آشامیدنی

مخازن فایبرگلاس تفکیک و تجزیه زباله های بهداشتی و  فاضلاب

مخازن فایبرگلاس آتش نشانی

مخازن فایبرگلاس مواد غذایی

مخازن فایبرگلاس ذخیره سازی مواد شیمیایی و سوختها

مخازن اسید، قلیایی، نمک، الکل.

اگر تصمیم به خرید مخزن فایبرگلاس و یا خرید مخازن استیل تولید شده در کارخانه های گروه شرکت های سازآب دارید، حتما شرایط استاندارد نگهداری را با ضمانت رعایت کنید که نه تنها برای محصولات غذایی، بلکه برای محلول ها، ترکیبات و مخلوط ها ایمن است. . ، آنها را می توان برای مدت طولانی بدون تعمیر استفاده کرد، زیرا در معرض خوردگی نیستند. این ظروف و مخازن امروزه در صنایع شیمیایی، نفت، داروسازی، مواد غذایی، نفت و سایر صنایع بسیار محبوب هستند، زیرا می توانند تقریباً هر ماده محلول فله ای را در خود جای دهند. آنها واقعاً در شرایط خاص کاربرد یکسانی ندارند، یعنی هم در دماهای پایین و هم در دماهای بسیار بالا عالی عمل می کنند و شرایط نگهداری بی عیب و نقص را حفظ می کنند و به طور کلی عایق بندی شده و مهر و موم شده اند. بادوام ترین مخازن تقویت شده فایبرگلاس نه تنها برای انباشت آب خانگی، مدفوع، فاضلاب، خروجی آب خانگی، بلکه برای ذخیره انواع مواد شیمیایی در تاسیسات صنعتی، کارخانه ها، مشاغل، شرکت ها و شرکت ها طراحی شده اند. قابلیت اطمینان، استحکام و سازگاری عالی با محیط زیست این مخازن نه تنها به دلیل خواص مواد، بلکه به دلیل عدم وجود اتصالات جوشی در سازه که از ضعف مخازن و مخازن آهنی است نیز پشتیبانی می شود. چنین مخازن تقویت شده با فایبرگلاس همچنین دارای لیست نسبتاً چشمگیری از ویژگی های مثبت است که گسترده ترین استفاده ممکن را تضمین می کند:

 

قابلیت تولید مخازن با پیکربندی های مختلف، اشکال که در استفاده از آهن بسیار مشکل است.

مواد اولیه محصول بی طرفی نسبت به شرایط محیطی را تضمین می کند.

ساختار طبقه بندی شده تقویت شده مواد مورد استفاده، افزایش قدرت ارتعاش سازه های تولیدی را تضمین می کند.

بهبود مقاومت در برابر خوردگی در محیط های تهاجمی

مخازن غیر سمی هستند و به آنها امکان استفاده در صنایع دارویی و غذایی را می دهد.

چگالی کم مواد، تعمیر، بهره برداری، نصب و حمل و نقل محصول نهایی را ساده می کند.

یکپارچگی ساختاری به این معنی است که هیچ اتصال جوشی وجود ندارد

متخصصان گروه صنعتی سازآب مخازن پلاستیکی و آهنی را با توجه به نیازهای مصرف کنندگان و همچنین اقلام معمولی تولید می کنند:

در نظر گرفته شده برای ذخیره سازی نوع مشروط محصولات، اجزای مایع

رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی برای سازماندهی انبار مواد غذایی

ابعاد و پیکربندی های مختلف برای آن ارایه داده شده است.

با در نظر گرفتن شرایط کاربردی استفاده از قبیل فشار باد، مقاومت لرزه ای طراحی، دمای محیط و فشار داخلی مجاز طراحی می گردد.

با استفاده از پیشنهادات ما برای تولید مخازن، محصولاتی را خریداری می کنید که کاملا مطابق با استانداردهای دولتی باشد، علاوه بر این، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهیم.

توضیحات :

تولید مخازن ذخیره سازی فایبرگلاس سازآب بر اساس استفاده از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی روز دنیا و طراحی مدرن می باشد. این به ما امکان می دهد از سطح بالایی از تولید اطمینان حاصل کنیم، به شرایط مرجع کاملاً احترام بگذاریم و عمر مفید تا 50 سال را تضمین کنیم. به لطف پیشرفت های علمی، به ویژه مواد کامپوزیت. فایبرگلاس به شدت جایگزین سازه های فلزی در بازار شده است و امروزه مخازن ذخیره سازی ساخته شده از مواد فایبرگلاس به دلیل کیفیت بالا، دوام و سهولت در نصب، تقاضای روزافزونی در بخش های مختلف اقتصاد ملی دارند.

مخازن فایبر گلاس سازآب مخازنی برای ذخیره سازی مایعات خنثی و کمی تهاجمی در سیستم های مهندسی مستقل هستند. آنها برای ترتیب مکان های صنعتی و سازه های کم ارتفاع در غیاب لوله های فاضلاب متمرکز و ناتوانی در تخلیه پساب به داخل زمین ایده آل هستند. ناکارآمدی کامپوزیت های فایبرگلاس، مقاومت در برابر خوردگی و فعالیت باکتریایی امکان استفاده از این مخازن ذخیره را برای موارد کاربری زیر فراهم می کند:

به عنوان مخزن آتش نشانی

ایجاد منبع آب شرب و فنی

برای جمع آوری آب مذاب و آب باران، خانگی و فنی.

در یک نسخه معمولی، مخازن ذخیره سازی فایبرگلاس گروه صنعتی سازآب برای حفظ محیط در دمای +1 ... + 40 ˚С طراحی شده است. پروژه جداگانه ای برای شرایط خاص مانند ذخیره سازی مواد اولیه و محصولات واسطه ای در صنایع شیمیایی و غذایی مورد نیاز خواهد بود.

ویژگی های طراحی مخزن فایبرگلاس :

مخازن فایبر گلاس افقی و عمودی با شکل استوانه ای و پایین بیضوی. تقویت کامپوزیت های شیشه ای با آرایش الیاف چند جهته استحکام را افزایش می دهد. فناوری ویژه اتصال مخزن استوانه ای به پایین، فشردگی و ابعاد و قطر مخازن استوانه ای فایبرگلاس ذخیره سازی را تعیین می کند. مخزن فایبرگلاس مجهز به لوله ورودی PVC-U و شیر فایبرگلاس می باشد.  چاه هایی با قطر 350 میلی متر بر روی مخازن ذخیره سازی فایبرگلاس نصب می شوند تا امکان دسترسی به محتویات یا تعمیر و نگهداری توسط کامیون وکیوم فراهم شود.

مخازن ذخیره فایبرگلاس در احجام 5 تا 100 متر مربع ارائه می شود. اگر نیاز به ساخت مخازن فایبرگلاس بزرگ با ظرفیت افزایش یافته دارید، توصیه می شود از ماژول های استاندارد با همان حجم کل استفاده کنید. در این مورد، آنها به سادگی به یک سیستم ارتباطی متصل می شوند. مخازن فایبر گلاس استاندارد به گونه ای طراحی شده اند که در عمق حداکثر 3 متری روی زمین قرار می گیرند. افزایش این پارامتر مستلزم تقویت بدنه مخزن است. همچنین می توانید عایق پلی اورتان اضافی، گرمایش الکتریکی و تجهیزات اضافی را برای نصب  موارد زیر سفارش دهید:

پله هاو نردبان

چاه و شیر 800 و 1200 میلی متر

یک آداپتور برای شیر چدنی و یک حلقه قالب

سنسور سطح مایع با اعلان نور یا صدا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخزن فایبرگلاس به وب سایت سازاب مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()